Голчасті підшипники

Використання тонких циліндричних тіл кочення (голок) в голчастих підшипниках дозволяє знизити радіальні розміри в порівнянні зі звичайними роликовими циліндричними підшипниками і зменшити собівартість, при збереженні приблизно такої ж (або навіть більшої) несучої здатності, однак мають обмеження швидкості обертання.

Елементи голчастого підшипника

 Зовнішнє кільце   Внутрішнє кільце  Тіла кочення Типи сепараторів
Полімерний Сталевий

В даний час голчасті підшипники, будучи одним з найбільш затребуваних типів підшипників (поступаючись за поширеністю тільки кульковим підшипникам), виробляються в різних конструктивних виконаннях. Наприклад, коли на вузол діють одночасно кілька навантажень, використовуються комбіновані підшипники, в яких голчастий підшипник комбінується з іншим типом підшипників (або з радіальним кульковим, або з радіально-упорним кульковим, або з наполегливим циліндричним).

Застосування:

  • редуктори;
  • двигун внутрішнього згорання;
  • системи кермового колеса;
  • гальмівні системи;
  • опори осей;
  • двигуни для моторних човнів;
  • електроінструмент;
  • копіювальна техніка;
  • факсові апарати;
  • агрегати для просування паперового листа;
  • тримачі для паперових рушників;
  • спортивні тренажери.