Використання тонких циліндричних тіл кочення (голок) в голчастих підшипниках дозволяє знизити радіальні розміри в порівнянні зі звичайними роликовими циліндричними підшипниками і зменшити собівартість, при збереженні приблизно такої ж (або навіть більшої) несучої здатності, однак мають обмеження швидкості обертання.
Елементи голчастого підшипника
Зовнішнє кільце | Внутрішнє кільце | Тіла кочення | Типи сепараторів | |
Полімерний | Сталевий | |||
В даний час голчасті підшипники, будучи одним з найбільш затребуваних типів підшипників (поступаючись за поширеністю тільки кульковим підшипникам), виробляються в різних конструктивних виконаннях. Наприклад, коли на вузол діють одночасно кілька навантажень, використовуються комбіновані підшипники, в яких голчастий підшипник комбінується з іншим типом підшипників (або з радіальним кульковим, або з радіально-упорним кульковим, або з наполегливим циліндричним).
Застосування:
- редуктори;
- двигун внутрішнього згорання;
- системи кермового колеса;
- гальмівні системи;
- опори осей;
- двигуни для моторних човнів;
- електроінструмент;
- копіювальна техніка;
- факсові апарати;
- агрегати для просування паперового листа;
- тримачі для паперових рушників;
- спортивні тренажери.